Z Glinki do Rajczy na pociąg do Kraka.

Niedziela, 22 sierpnia 2010 · dodano: 24.08.2010 | Komentarze 0

Może się to wydać śmieszne, ale tego dnia właśnie najbardziej zawiodła mnie moja przyczepka. Odpięła mi się po przejechaniu jakichś 80 metrów, nie wytrzymała jazdy bez obciążenia (bagaże z przyczepki "wsiadły" sobie do bagażnika samochodu) po dziurawych polskich drogach. Zaczęła podskakiwać jak kangur po użądleniu w dupę przez szerszenia. Zgubiłem jedną nakładkę przy zaczepie, chyba dam sobie spokój z jazdą z przyczepką, wyrobił mi się jeden zaczep a poza tym to i tak jeździ się z tą przyczepką do dupy, że tak powiem. Przejechałem z nią przez niewiele ponad rok trochę powyżej 5 tysięcy km, więc mam prawo uważać, że przetestowałem ten sprzęt. Uważam, że jest zdecydowanie za mało stabilna, nie da się do niej zapakować więcej niż 20 kg, bo zaczyna strasznie bujać na boki całym rowerem. Strasznie mnie to wku..wiało w zeszłym roku w Skandynawii i w tym jeżdżąc po europie środkowej. Sporym minusem również jest jej transport po wszelakich schodach, których jest zawsze pełno na polskich dworcach w większych miastach, oraz samo ładowanie się z nią do pociągów. Dam więc sobie z nią spokój, myślę, że lepszym i bezpieczniejszym dla mnie rozwiązaniem jest zakup przedniego bagażnika i zamontowaniem tam dodatkowych sakw. Wiem, że z przodu również nie załaduję powyżej 20 kg, ale może w końcu dzięki temu nauczę się jakoś racjonalnie pakować, a nie zabierać dziesiątki niepotrzebnych rzeczy, które mogą (ale zazwyczaj się nie przydają) się przydać. Tak więc R.I.P przyczepko extrawheel, ze mną już raczej sobie nie pojeździsz...