Deszczówki na twarzy ciąg dalszy.

Poniedziałek, 30 sierpnia 2010 · dodano: 30.08.2010 | Komentarze 3

Dzisiaj bardzo spokojniutko, odczuwam trochę ból ścięgna achillesa (coś mi tam chrupie), nie wiem czy nie powinienem dać sobie spokój z rowerem na kilka dni. Już kiedyś (w zeszłym roku) odczuwałem taki ból, zrobiło mi się to przez jazdę na zbyt wysoko podniesionym siodełku (podniosłem je tak wysoko bo nie miałem pełnego wyprostu ani zgięcia po przeszczepie więzadła, rekonstrukcji ACL-a, pedałowałem w sumie w jakichś 80% jedną nogą). Wtedy jednak ból sam bardzo szybko przeszedł mimo, że nie dałem się wpakować w gips na kilka tygodni co sugerował mi mój ortopeda. Nie jeździłem na rowerze może ze 3 dni. Teraz boli mnie dużo mniej, ale jakoś ból nie ustępuje. W sumie nie jest to jakieś bardzo uciążliwe, ale wolałbym aby nie przytrafiło mi się coś porządnego, bo wtedy będę musiał pożegnać się z rowerową (i nie tylko) aktywnością na znacznie dłuższy okres... No cóż w czwartek i piątek oleję jazdę na rowerze, może to coś pomoże.

Kajman
| 06:29 wtorek, 31 sierpnia 2010 | linkuj To czekamy na informację:)
stamper
| 22:21 poniedziałek, 30 sierpnia 2010 | linkuj No ja się nie napinam za bardzo, co miałem wykręcić w tym miesiącu już wykręciłem. Jeżdżę teraz głównie z dziewczyną aby ją trochę podciągnąć w statystykach ;-). Kręcimy sobie tak bardzo rekreacyjnie po płaskim, głównie po krakowskich ścieżkach. No ale ze dwa dni przerwy sobie zrobię na pewno bo w niedzielę szykuje mi się dalszy wyjazd, może będę jechał przez Kobiernice, uderzam z kolegą na Czechy, ale w sumie trasy jeszcze do końca nie sprecyzowaliśmy. Jeśli gdzieś będziemy przejeżdżać w pobliżu to z pewnością dam znać.
Pozdrawiam.
Kajman
| 22:07 poniedziałek, 30 sierpnia 2010 | linkuj Czasami trzeba odpuścić , później jest większa radocha z jazdy:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iechc