Temperatura:-2.0

Pstryk, pstryk...

Sobota, 22 stycznia 2011 · dodano: 24.01.2011 | Komentarze 5

Po wczorajszej lajtowej libacji z kolegami z pracy dziś udałem się z Rudziskiem na krótką przejażdżkę. Tempo mieliśmy iście ślimacze (po 3 godzinach snu nie chciało mi się jechać szybciej). Pojeździliśmy trochę po bulwarach, później udaliśmy się na Zakrzówek gdzie strzeliliśmy kilka zdjęć i dalej wio do mieszkania bo było dziś strasznie zimno. W drodze powrotnej spotkaliśmy na ścieżce Turbomira , który akurat dzisiaj był w pracy.

Wieczorkiem podskoczyliśmy jeszcze na zakupy do Plazy i ten dzień jakoś leniwie minął...

Ptasi tryptyk vol. I. © stamper

Ptasi tryptyk vol. II. © stamper

Ptasi tryptyk vol. III. © stamper

Nieznany Biker. © stamper

Ostre podejście. © stamper

Samotne drzewko. © stamper

Spedeerus i Cyco. © stamper

Miał być inny kawałek ale ten tez jest świetny ;-)...

stamper
| 13:14 środa, 26 stycznia 2011 | linkuj Turbo, nie wiem czy te ptaszyny są wypłacalne. Wydaje mi się, że miejscy strażacy wolą blokować kółeczka w wypasionych bryczkach oraz łapać studenciaków z browarkiem a nie ganiać przestępców i obsrajmurków.

Surf, że też Ci się chciało policzyć te ptachory, część z nich się troszkę rozmazała ;-).

Mdudi, jak Dino chce, to mogę mu podesłać to zdjęcie.

Kkkrajek18 dzięki ;-).

Pozdrower.
kkkrajek18-remov
| 15:33 poniedziałek, 24 stycznia 2011 | linkuj muszę przyznać, ze robisz bardzo ładne zdjęcia :D
surf-removed
| 11:11 poniedziałek, 24 stycznia 2011 | linkuj Policzyłem, jest 26 + ta co skacze na główkę. Czuwaj
mdudi
| 10:54 poniedziałek, 24 stycznia 2011 | linkuj Nieznany Biker to Dino z enduro69.pl :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dykow