Temperatura:-2.0

Na lekkim przeziębieniu...

Poniedziałek, 24 stycznia 2011 · dodano: 25.01.2011 | Komentarze 3

Kilka dni temu siedziałem na dworze kilka godzin bez kurtki i teraz w nagrodę charczę trochę tak jak rozklekotany polonez a z nosa lecą mi jakieś płynno-glutowate katarzyny ale jakoś daję radę. Muszę co najwyżej od czasu do czasu podczas jazdy wypluć jakieś ustrojstwo z gardzieli oraz wystrzelić z dwururkowatego reniferowego nochala i mogę śmigać dalej ;-).

Nie powiem żeby mnie to trochę nie spowalniało, bo pewnie jeździ mi się ciut wolniej ale nie na tyle, abym mógł się już uznać za schorowanego tetryka. Z własnego doświadczenia wiem, że samo mi przejdzie za kilka dni, bez żadnego zawijania się po pierzynach, najlepszym lekarstwem będzie dla mnie oczywiście rower ;-p.

Do domu część trasy wracałem z Karolem, który ma tak starty i przeskakujący wielotryb, że pruliśmy przed siebie z zabójczą prędkością 12-14 km/h ;-).

Poniżej dwie wersje pewnego utworu Neila Younga. Mnie osobiście bardziej podoba się wersja Dave Matthewsowo-Warrenowo Haynesowa niż Grace Potterowo-Joe Satriańska, ale z pewnością warto wysłuchać obu wersji ;-)...