Odprowadzić Andre...

Piątek, 12 sierpnia 2011 · dodano: 05.12.2011 | Komentarze 1

Umówiłem się z Andre na 9 rano, miałem zamiar wyprowadzić go z Krakowa do Skawiny i nakierować na właściwą drogę do Kęt. O dziwo udało mi się nie spóźnić i jak na mnie naprawdę punktualnie zjawiłem się na krakowskim rynku. Aby trochę pomóc Andre wziąłem od niego jego przednie sakwy i wiozłem mu je przez następne wspólnie pokonane 30 km. Jechało nam się dosyć dobrze, mimo rannego chłodu dosyć sprawnie dotarliśmy wzdłuż Wisły do Tyńca skąd pokierowaliśmy się na Skawinę i dalej drogę nr 953. Na podjazdach musiałem trochę odjeżdżać Andre aby pokonać krótkie 8-10% ścianki. Pokonywałem je z rozpędu ponieważ moja korba w meridzie była tak zajechana, że w miarę przyzwoicie działał mi tylko największy 48 zębowy blat. Zresztą przednia przerzutka i tak nie działała ;-p.

W sumie Andre i tak na tej swojej małej przedniej zębatce nie mógł rozwijać zbyt wielkich prędkości, za to na całej swojej wielotysięcznej trasie korzystał z zaledwie 14 kombinacji przełożeń. Rozstaliśmy się przy skręcie na Krzęcin, zrobiłem Andre jeszcze kilka ostatnich zdjęć i odjechaliśmy każdy w swoją stronę, życząc sobie wiatru w plecy ;-). W ciągu następnych kilku tygodni Andre wysyłał mi kilkakrotnie sprawozdania ze swojej dalszej podróży, przy okazji wysyłając mi zdjęcia z wielu niesamowitych miejsc przez które przejeżdżał. Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś jeszcze spotkać tego człowieka i pośmigać z nim ciut dłużej niż te ze 100 wspólnie pokonanych km.

Po rozstaniu z Andre podarłem w stronę Krakowa, z jazdą wzdłuż bulwarów wyszło mi trochę ponad 70 km, z ręką nie było tak źle, w sumie to nawet się zdziwiłem, że nie dokuczała mi aż tak bardzo podczas tej jazdy.

Okolice Polanki Hallera. © stamper

Andre z całym swym rowerowym dobytkiem... © stamper