Temperatura:-4.0
Rower:

66.68...

Środa, 23 stycznia 2013 · dodano: 24.01.2013 | Komentarze 6

Już myślałem, że ciut zniknie tego białego dziadostwa z dróg, a tu wieczorem znowu dosypało. Dziś mnie trochę po "zadupiach" wywiewało, niestety osiedlowe "dróżki" i ścieżki rowerowe w tragicznym stanie. Coś mi się wydaje, że ta biała breja szybko nie zniknie z dróg. Temperatura od -2 do nawet -6'C. Wieczorem trochę mi się poprawił humor, jednak przez większość dnia miałem ochotę mordować wszystkich którzy napatoczą mi się pod rękę, koło, nogę. Chyba za dużo pracuję ostatnio ;-p.

Dwóch kumpli z pracy ma tak zajechane napędy, że w ogóle dziwię się jak oni mogą na tym jeździć. Jednego to nawet holowałem kilkaset metrów bo nie mógł podjechać po maleńkie wzniesienie w okolicach rynku oraz w drodze powrotnej do domu ;-). Myślę, że w miarę dobrze sprawdziłem się jako rowerowa laweta.

worekfoliowy
| 22:03 czwartek, 24 stycznia 2013 | linkuj Na deszczu bez chlapacza bywa kiepsko. Przy aktualnej pogodzie te co mam dają spokojnie radę.

Daj znać kiedy będziesz miał wolne, bo jadę z Tobą :P Mam nadzieję, że do poniedziałku zębatka przyjdzie i będę miał czym jeździć.
stamper
| 20:22 czwartek, 24 stycznia 2013 | linkuj Camellus popatrz na tagowanie wpisów, powtarza się tam pewna kategoria ;-).

Pozdr.
Camellus
| 14:46 czwartek, 24 stycznia 2013 | linkuj Stamper a o ile można zapytać gdzie ty pracujesz ?
stamper
| 09:05 czwartek, 24 stycznia 2013 | linkuj Hipek, za ślisko było. Opracowaliśmy nową technikę, pod jedną góreczkę trzymał się za mój plecak a pod drugą już ciut poważniejszą to ja pchałem go po plecach.

Worek moje błotniki i tak nie wyłapują wszystkiego, jakiś czas temu zgubiłem przedni chlapacz i moje pełne błotniki są za krótkie o kilka cm. Zresztą auta i tak mnie bryzgają z boku. Myślę więc, że taka "melisa" nie zadziała. Ja chcę słońce zobaczyć w końcu i karnąć się jakąś ciekawa trasę a nie tarabanić w robocie. Przyszły tydzień olewam i jadę w jakieś pagóry ;-p.
Hipek
| 08:04 czwartek, 24 stycznia 2013 | linkuj A podniosłeś kumplowi przednie koło na swój bagażnik? (Jak to na lawetę przystało... ;) ).
worekfoliowy
| 01:21 czwartek, 24 stycznia 2013 | linkuj Odkąd mam błotniki takie rzeczy jak śnieg, brud i woda mnie cieszą. Nie wiem. Może w ramach terapii zdejmij błotniki i jeździj przemoczony :D Powinno pomóc ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jezda