Zakupy...

Czwartek, 31 stycznia 2013 · dodano: 01.02.2013 | Komentarze 3

Wczoraj cały dzień lało, dziś mi się nie chciało ;-p. Uzupełniłem za to swój profil na zaliczgminę i z 295 gmin zrobiło mi się 414 ;-). W tym roku muszę robić to regularniej aby oszczędzić sobie później tej mordęgi przy wklepywaniu zbiorczym.

Bulwary w stronę Nowej Huty średnio przejezdne.

stamper
| 01:39 niedziela, 3 lutego 2013 | linkuj Masz rację Hipek, ale te mapki które ostatnio wprowadzili sporo jednak pomagają. Jedną gminę wykreśliłem bo nie mam pewności czy w niej rzeczywiście byłem. Kilka mógłbym jeszcze wklepać ale jazd około dworcowych nie uznaję. Morsie zaloguj się, może znajdziesz nowy rowerowy cel jak Łukasz 78, mnie to aż tak nie kręci, nie planuje nowych tras aby zaliczyć jakieś nowe gminy, chociaż kto wie może w tym roku trochę zmienię swoje podejście. W Małopolsce mam jeden powiat (nowosądecki) po którym jeszcze w ogóle nie jeździłem i to mnie cieszy bo Beskid sądecki i Pieniny mam od dawna w rowerowych planach.

Pozdr.
mors
| 01:31 niedziela, 3 lutego 2013 | linkuj Trza będzie się tam w końcu zapisać. Tylko jeszcze trochę podgonię z kapitałem początkowym ;)
Hipek
| 11:38 piątek, 1 lutego 2013 | linkuj A i łatwo coś przeoczyć...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ikiem