Temperatura:-3.0

Środa...

Środa, 20 lutego 2013 · dodano: 21.02.2013 | Komentarze 5

Już ponad 10 dni od mojego "dzwona" z debilnym piechurem a żeberka dalej mnie napierniczają. No cóż jeździć trzeba, jak siedzę w domu i nic nie robię to wcale nie jest z nimi lepiej. Byłem już kilka razy połamany i powykręcany w swoim życiu, zawsze po kilku dniach od feralnego "incydentu" było lepiej. Teraz tak niestety nie jest, nie wiem o co chodzi, niby nic nie jest złamane, pęknięte a dalej mnie boli...

Nowy Nick Cave:

Pogoda fatalna, sporo śniegu i bardzo silny wiatr.

worekfoliowy
| 12:19 piątek, 22 lutego 2013 | linkuj Nieźle musiałeś wygrzmocić. Mam nadzieję, że ma za swoje i on choć trochę ucierpiał :P

Mój tata też miał coś z żebrami, nie wie czy miał złamane bo nie prześwietlał. Bolało go przez trzy miesiące. Wygląda na to, że Twój przypadek nie jest odosobniony i niestety może jeszcze trochę Cię trzymać :/
stamper
| 00:01 piątek, 22 lutego 2013 | linkuj Notatki jeszcze nie ma, od tamtego dnia mam właśnie zaległości na BS. Nawet mi nie przypominajcie tej mendy jednej, francy nieogarniętej. Na samą myśl o debilnym zachowaniu tego człowieka ciśnienie mi się podnosi. Odczułem ten incydent zarówno finansowo (rozdupcony suport, pomerdany łańcuch, mniejsza ilość godzin w pracy), zdrowotnie (porządnie obtłuczone żebra) i BS-owo (zaległości na bikelogu, sporo mniejsza ilość km). Jak go raz jeszcze spotkam na ścieżce (a nawet na chodniku ;-p) to teraz ja go rozniosę, kopa mu zasadzę w rzyć takiego, że zapamięta mnie na długo ;-p.

Pozdr.
Hipek
| 22:58 czwartek, 21 lutego 2013 | linkuj ...zdjęciami pieszego ofc. My juz go znajdziemy...
mors
| 22:49 czwartek, 21 lutego 2013 | linkuj Właśnie, a najlepiej ze zdjęciami. ;)
Hipek
| 12:42 czwartek, 21 lutego 2013 | linkuj Notatki opisującej wspomnianego dzwona nie widzę...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rzedm