Wilk stepowy...

Poniedziałek, 22 kwietnia 2013 · dodano: 24.04.2013 | Komentarze 3

Rano wpadłem do Mbiku odkręcić i przełożyć suport z jednej ramy do drugiej oraz nabić stery do nowej ramy. Trochę śmiesznie wyglądało jak na rowerze, w sakwach zaczepionych na bagażniku wiozłem dwie dodatkowe ramy. Później nazad na mieszkanie i w pośpiechu złożyłem Steppenwolfa dla Majkela. Poszło mi dosyć sprawnie, wszystko do gołej ramy przełożyłem w około 2 godziny. Najwięcej chyba bawiłem się jak zwykle z bagażnikiem i błotnikiem, reszta okej. Maszyna wyszła naprawdę ładna, zastanawiam się tylko jak szybko Majki ją rozdupcy, chłopak ma niestety specyficzny styl jazdy ;-p.

Na 15 do roboty, ponownie na dwóch rowerach bo targałem złożonego już Wilka Stepowego ze sobą, trochę ciężko jechało się w korkach ale jakoś tam dojechałem. W pracy nic ciekawego. Ciepło, w sumie nieźle się jeździło.

mors
| 00:17 sobota, 27 kwietnia 2013 | linkuj Niechybnie TOP 1 w kategorii dwurowerowej. ;)
stamper
| 09:10 środa, 24 kwietnia 2013 | linkuj Śpieszyłem się, więc musiałem to szybko skręcić ;-p. Ten rower (w sumie nawet dwa, bo robiłem przekładkę) za dużo miejsca zajmował mi na chacie, a jutro ma przyjść do mnie kolejny nabytek, więc trzeba było go sprawnie "uprzątnąć ;-). Ten teraz składany Steppenwolf to bryka mniej więcej na Twój wzrost, spora kobyłka wyszła, kumpel ma 196 wzrostu.

Co do jazdy "na dwóch rowerach" to ja tak w ciągu roku średnio robię między 100 a 200 km, więc wprawę jakąś już mam ;-).

Pozdr.
TomliDzons
| 09:00 środa, 24 kwietnia 2013 | linkuj Ty to masz fazę na jazdę z dwoma rowerami:-) Powinno się jakąś konkurencję utworzyć dla Ciebie na BS, bo jazda na dwóch rowerach jest trudna. Szybko poszło Ci ze złoźżeniem bajka, Mi ostatanio wymycie, zmiana napędu (kaseta, łańcuch) oraz wymiana linek/pancerzy hamulców/przerzutek zajęło ponad 2 godziny, a Ty dałeś rady cały (prawie) rower złożyć...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa inieo